close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כושר קרבי- קבוצת הכנה לקראת שירות קרבי בצה"ל

מערכת שורשט כסליו, תשעז09/12/2016

קבוצות כושר קרבי משמות כהכנה לכושר הדרוש בצה"ל

תגיות:
צילום: אדרנלין כושר קרבי

אתם מתקרבים לתאריך הגיוס שלכם, ואתם בטוחים לחלוטין שאתם מוכנים לשרת את המדינה שלכם על הצד הטוב ביותר. כדי לעשות זאת אתם כבר יודעים שיש רק דרך אחת - קרבי. אמנם לכל אחד שאיפות משלו בנוגע להיכן הוא רוצה להיות משובץ, חלק רוצים להיות טייסים קרביים, חלק רוצים להצטרף לשייטת ה13, סיירת מטכ"ל או דובדבן, דבר אחד משותף לכל יחידות העלית האלו - אתם חייבים להיות בכושר שיא על מנת להתקבל למיונים המקדימים.

הכנה לשירות קרבי

יום הסיירות הוא היום בו תקבלו את ההזדמנות להפגין את היכולות הפיזיות שלכם, ובהתאם ליכולת שתראו, כך תקבלו זימון לסיירות השונות. כדי להרשים את הבוחנים יהיה עליכם לתת את כולכם, גם מבחינה מנטלית וכמובן, מבחינת כושר גופני.

כדי להכין אתכם ליום הזה, אתם תהיו חייבים להצטרף לקבוצת כושר קרבי בה תוכלו להתאמן וללמוד על תהליכי המיון השונים. הקבוצה הזו תעזור לכם עם ההכנה לשירות הקרבי, תלמד אתכם איך לשפר את עצמכם מבחינה גופנית ומנטלית בו בעת, והיא גם מהווה הזדמנות מעולה להכיר עוד כמוכם.

כמו שאתם בטח מניחים, בצבא אנחנו לא נמדדים רק על ידי היכולת שלנו לרוץ למרחק מסוים בזמן קצוב או להרים משקולת במשקל מסוים. כאן מגיע המונח כושר קרבי לידי ביטוי. כושר קרבי שונה בתכליתו מכושר גופני, משום שהכושר הקרבי שלכם מעיד על סממנים אחרים לגמרי, לדוגמא היכולת שלכם לגמוע מרחקים ארוכים עם עשרות קילו של ציוד על גופכם, נעליים צבאיות ורובה סער בידכם. אם תסתכלו על בוחן המסלול הצבאי, תבינו את ההבדלים במהרה.

הכנה לצה"ל

בתוכניות הכושר הקרבי לפני הגיוס תוכלו לקבל המון ידע וניסיון אשר יעזור לכם להכין את עצמכם טוב יותר לקראת הגיוס, שם תוכלו ללמוד המון דברים אשר אחרים ילמדו רק בעת הגיוס. כאשר אנחנו רוצים להצליח במשהו, עלינו להיות מוכנים ולהתכונן מראש לכל הפעולות הנדרשות מאיתנו, כך נוכל להוכיח את עצמנו ולבלוט מעל כולם.

אחד המבחנים הנפוצים אשר בהם תיפגשו במהלך השירות הקרבי שלכם הוא בוחן הבר אור. בבוחן הזה אתם תיבחנו על היכולת שלכם לבצע כפיפות בטן, שכיבות סמיכה וריצת 2000 מטר. אנחנו ממליצים מראש לעבוד על התרגילים האלו מבעוד מועד.

חשוב לנו להדגיש שאנחנו לא ממליצים להיכנס לתכנית אימונים קדחתנית ללא ייעוץ והכוונה מהגורמים המתאימים, מכיוון שאתם עלולים להגיע למצב של שברי מאמץ ופציעות אחרות עוד לפני הצו הראשון שלכם, מה שיכול להוביל להורדה בפרופיל.

במסגרת הכנה לשירות קרבי, עליכם יהיה לעבוד קשה ולא לוותר לעצמכם בשום צורה. מדובר בתהליך ארוך ומייגע, אך אתם לא תתחרטו עליו לרגע, ככל שתצליחו להגיע לסיירת יותר מובחרת כך הגאווה שלכם תעלה, הביטחון העצמי שלכם יזנק לשמיים, וכמובן, תקבלו הזדמנות להגן על המדינה שלנו בצורה החשובה מכל, כי אחרי הכל, אין לנו ארץ אחרת!

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה